یادت هست؟؟؟

خرید بک لینک

پیرو پست یکی مونده به قبلD: یکمی از خودم فاصله گرفتم،خودمو در معرض قضاوت خودم قرار دادم، فکر کردم اگه کس دیگه ای اعمال منو انجام میداد چه فکری راجع بهش میکردم، خودم شدم قاضی خودم و درباره خودم حکم صادر کردم:

# لطفا پست نباشید

تنفس اعلام می شود..

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37

امشب نه بیاض روز بر می آید

نه ناله مرغان سحر می آید

بیدار همه شب و نظر بر سر کوه

تا صبح کی از سنگ به در می آید

سعدی جان


یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37


شمام مثل من حماستونو آفریدین؟ اگه نه زودباشین و این قدم بزرگو برای وطنمون بردارین, نذارین دیر بشه :)




یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37

خیلی تلاش کردم

خیلی صبر کردم

خیلی پشت لبخندم پنهان شدم

خیلی سعی کردم ...

اما خودت اصرار داشتی از چشمم بیفتی

وقتی که از چشمم افتادی

دیگه لبخند و بوس و حتی بغل هم نمیتونه منو بهت برگردونه..

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37

صفحه بندی