پیرو پست یکی مونده به قبلD: یکمی از خودم فاصله گرفتم،خودمو در معرض قضاوت خودم قرار دادم، فکر کردم اگه کس دیگه ای اعمال منو انجام میداد چه فکری راجع بهش میکردم، خودم شدم قاضی خودم و درباره خودم حکم صادر کردم:
# لطفا پست نباشید
تنفس اعلام می شود..
ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یادت هست؟؟؟...ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37
خیلی تلاش کردم
خیلی صبر کردم
خیلی پشت لبخندم پنهان شدم
خیلی سعی کردم ...
اما خودت اصرار داشتی از چشمم بیفتی
وقتی که از چشمم افتادی
دیگه لبخند و بوس و حتی بغل هم نمیتونه منو بهت برگردونه..

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 16:37